ایلان ماسک مدعی شد: کارکردن در کل جهان به پایان می‌رسد اولین اطلاعات رسمی از گلکسی S26 سامسونگ منتشر شد چطور بفهمیم یک ویدیو یا عکس، واقعی است یا ساخته‌شده با هوش مصنوعی؟ + آموزش ساخت بزرگ‌ترین ابررایانه هوش مصنوعی باهمکاری انویدیا و اوراکل تأثیر ماه کامل بر کیفیت خواب انسان، واقعیت علمی یا باور عامیانه؟ ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند اپل از چندسال دیگر دکمه‌های آیفون را کاملا متحول می‌کند مسیر نو در مهندسی؛ آغاز تحول هوشمند در ساخت‌وساز مشهد فناوری eSIM به‌زودی به‌صورت گسترده در کشور اجرا می‌شود نوجوان ۱۲ ساله کانادایی با همکاری ناسا دو سیارک جدید کشف کرد موسیقی خطر زوال عقل را در سالمندان تا ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تعرفه‌ بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ بحران وجودی مشق شب در عصر هوش مصنوعی آیا گراکی‌پدیای ایلان ماسک یک کپی از ویکی‌پدیاست یا یک ارتقای بزرگ؟ افشای جزئیاتی جدید از باتری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۸ اولین ویدئو از گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ منتشر شد + فیلم راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه ساعت اتمی کشور طی یک سال آینده آمار عجیب OpenAI از تعداد کاربرانی که با ChatGPT درباره خودکشی صحبت می‌کنند فرایند تأیید سن کاربران پلی استور در برخی مناطق آغاز شد پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

گوگل به دنبال حذف کوکی ها

  • کد خبر: ۶۱۶۲۴
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
گوگل به دنبال حذف کوکی ها
اگر می‌بینید آگهی یک برند تجاری در هر وب سایتی که مراجعه می‌کنید نمایش داده می‌شود، تنها به دلیل هزینه هنگفت تبلیغاتی آن‌ها نیست. کوکی‌ها نیز اطلاعات شما را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارند! گوگل اعلام کرده است مرمروگرش، کروم، تا چندی دیگر کوکی‌ها را بلاک می‌کند. اما اطلاعیه گوگل حواشی دیگری را در میان متخصصان دنیای مجازی به دنبال داشت.
نجفی | شهرآرانیوز - در سال‌های اخیر بحث حریم خصوصی و امنیت کاربران در فضای مجازی بسیار بالا گرفته است. افزایش کاربران دنیای مجازی و گستردگی و تنوع حجم رد پا‌هایی که ما از خود در فضای وب به جا می‌گذاریم باعث می‌شود هر فعال اقتصادی، فرهنگی، سیاسی یا علمی به سهم خود از آن‌ها بهره برداری کند. تقریبا از زمانی که دنیای وب به صورت عمومی مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد کوکی‌های وب سایت‌های مختلف در حال ثبت و ضبط فعالیت‌های بازدیدکنندگان هستند. آن‌ها کد‌های برنامه نویسی هستند که مرورگر شما را شناسایی و به این ترتیب، تبلیغات را به سوی شما روانه می‌کنند.
 
اگر می‌بینید آگهی یک برند تجاری در هر وب سایتی که مراجعه می‌کنید نمایش داده می‌شود، تنها به دلیل هزینه هنگفت تبلیغاتی آن‌ها نیست. کوکی‌ها نیز اطلاعات شما را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارند! کوکی‌های شخص ثالث این روز‌ها برای کاربران فضای مجازی اهمیت بیشتری پیدا کرده اند، زیرا داده‌های زیادی را گردآوری می‌کنند. مرورگر‌هایی نظیر فایرفاکس و سافاری آن‌ها را به صورت پیش فرض بلاک می‌کنند تا شرکت‌های تبلیغاتی کمتر بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. گوگل نیز اعلام کرده است به زودی به این پویش می‌پیوندد و کروم هم تا چندی دیگر دسترسی آن‌ها را قطع می‌کند. اما اطلاعیه گوگل حواشی دیگری را در میان متخصصان دنیای مجازی به دنبال داشت. گمانه زنی‌ها درباره اینکه گوگل چه الگوریتمی را جایگزین کوکی‌ها در مرورگر کروم خواهد کرد می‌تواند ساز و کار موتور‌های جست وجو و آینده دنیای تبلیغاتی مجازی را نیز تحت تأثیر قرار دهد. به نظر می‌رسد گوگل از تجربه و مدل ارایه شده توسط فیسبوک تا اندازه‌ای استفاده خواهد کرد. آن‌ها نیز همانند غول شبکه‌های اجتماعی اطلاعات افراد را به صورت انفرادی و انحصاری در اختیار آگهی دهندگان قرار نخواهند داد و تنها هدایت آگهی‌ها را به سوی گروه‌های کاربرانی که علایق مشترک دارند برعهده می‌گیرند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->